قوانین و مقررات




قوانین و مقررات خدمات موسسه قرآنی سائحون

مهم‌ترین شرایط حاکم بر ارائه خدمات موسسه قرآنی سائحون به شرح زیر است. لطفاً در صورتی از خدمات ما استفاده فرمایید که این شرایط مورد پذیرش‌تان است:


  1. کلیه‌ سفارشات ثبت شده پس از تأیید پرداخت و صدور فاکتور فروش آماده گردیده و ارسال می‌شوند. هیچ سفارشی پیش از تأیید پرداخت ارسال نخواهد شد.
  2. سفارشات، پس از تأیید پرداخت ظرف یک تا چهار روز کاری (جمعه و ایام تعطیل) آماده و ارسال می‌شوند.در موارد خاص ممکن است حسب درخواست مشتری و پذیرش موسسه قرآنی سائحون، سفارش در همان زمان ثبت ارسال شود.
  3. پس از تأیید پرداخت، یک ایمیل حاوی اطلاعات سفارش به صورت خودکار برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت عدم دریافت این ایمیل باید جهت تأیید پرداخت با بخش پشتیبانی از طریق ایمیل یا تلفن تماس بگیرید.
  4. مسئولیت موسسه قرآنی سائحون در قبال مشتری تا زمان تحویل بسته به پست است. با توجه به بیمه بودن کلیه بسته‌های ارسالی توسط موسسه قرآنی سائحون، در صورت عدم دریافت بسته، مسئولیت پیگیری از پست و دریافت خسارت بر عهده مشتری است.
  5. در صورت انصراف مشتری از سفارش “تولیدی” تأیید شده (طی چهار روز کاری اول)، چون محصول به درخواست ایشان تهیه می شود، ۱۵% از مبلغ سفارش کسر گردیده و مابقی به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد.
  6. در صورت قابل تهیه نبودن مورد سفارش داده شده، وجه آن عیناً به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد. مشتری می‌تواند از این وجه برای پرداخت هزینه سفارش‌های بعدی استفاده کرده و یا درخواست استرداد آن به حساب بانکی خود را در بخش اعتبارات من ثبت نماید. استرداد وجه مشمول هیچ هزینه ای نیست.
  7. پس از ثبت درخواست استرداد وجه توسط مشتری در سیستم، انتقال وجه به طور معمول بین ۱ تا ۳ روز کاری از طریق سیستم پایا بانک ملت یا پارسیان انجام شده و شماره پیگیری آن در بخش کاربری ثبت گردیده و برای مشتری ایمیل می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود.
  8. استرداد وجه به حساب مشتریان صرفاً از طریق سیستم پایا و با استفاده از شماره شبا انجام می‌شود. نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت باید تطابق داشته باشد. در صورت ورود اطلاعات اشتباه توسط مشتری در هنگام ثبت درخواست استرداد وجه و به شرط مرجوع شدن وجه به حساب موسسه قرآنی سائحون، لازم است مجددا با یک شماره شبای صحیح درخواست استرداد وجه ثبت شود.
  9. اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان به موسسه قرآنی سائحون صرفاً برای ارائه خدمات موسسه مورد استفاده قرار گرفته و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.
  10. هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت عدم درج کد پستی و یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است.
  11. طبق قانون اداره پست مأمور پست باید برای تحویل بسته‌های پیشتاز حداقل ۲ بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب می کند تا گیرنده ظرف ۱۰ روز با مراجعه به باجه معطله، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد.
  12. هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفن‌های ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج می‌شود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد.
  13. پاسخگویی به سفارشات اینترنتی نسبت به سفارشات تلفنی با اولویت بالاتر انجام می‌شود.